Un exemplu foarte bun de creativitate şi receptivitate la opinia publică l-a dat zilele trecute un student la design din Hong Kong care a schimbat binecunoscutul logo al Apple, încastrând în măr umbra din profil al lui Steve Jobs.
După decesul lui Steve Jobs, numele acestuia precum şi cel al companiei Apple au fost cele mai căutate cuvinte pe internet. Acel student de doar 19 ani a reacţionat rapid şi a creat acea imagine foarte interesantă, care s-a dovedit a fi un omagiu inspirat adus memoriei lui Jobs.
Aproape imediat, studentul Jonathan Mak a devenit celebru, primind 200.000 de mesaje de simpatie din intreaga lume. Dar recunoaşterea inspiraţiei sale nu se opreşte aici. Firme americane şi germane au dorit să îi cumpere dreptul de utilizare al logo-ului, iar alte societăţi i-au făcut oferte tentante de muncă.
Tânărul student nu şi-a pierdut capul, a refuzat politicos pe toată lumea şi chiar s-a declarat gata să doneze toţi banii obtinuti din creatia sa pentru cercetarile asupra vindecarii cancerului.
Este un exemplu pozitiv despre cum poţi să te afirmi instantaneu, “profitând” cu talent de pe urma unui eveniment cu audienţă mondială.