Pagini

Cum scrii cu diacritice pe Wordpress


  Să scrii cu diacritice în wordpress poate părea o misiune dificilă pentru un începător, consumatoare de nervi şi timp. Am avut şi eu această problemă şi am pierdut destulă vreme încercând să-i dau de cap.

  Părea o chestiune prea tehnică pentru mine, dar urmând cei 3 paşi de mai jos am reuşit să folosesc diacriticele în site-ul meu wordpress www.alimentatie-sanatoasa.com:





  1. Intră în Dashboard + Settings + Reading, unde în rubrica Encoding for pages and feeds ai grijă să figureze UTF-8. Dacă introduci tu codul, nu uita să salvezi modificarea. 




  2.  Intră în phpMyAdmin (sau aplicaţia folosi pentru editarea bazelor de date) şi selectează astfel încât la MySQL connection collation să figureze utf8_romanian_ci.




  3. Rămâi în phpMyAdmin şi apasă pe butonul SQL. În rubrica de jos copiază codul alter table wp_posts convert to character set utf8. Ai grijă ca modificarea să se realizeze în baza de date wordpress. Apoi salvează.  

  
  Iar acum publică primul tău articol cu diacritice în wordpress!

      P.S. Dacă nu îi dai de cap sau nu vrei să îţi pierzi vremea cu chestiuni tehnice, scrie-mi pe robsor2008@gmail.com şi pentru 1,5 euro (7 lei) îţi rezolv eu problema diacriticelor wordpress.

  Învaţă cum poţi câştiga bani din blogul tău prin programul de instruire Superblogger.